Operācija: Transformācija 1.1

Pirms nedēļas blogā biju publicējis rakstu-paziņojumu par to, ka esmu iesācis tādu nelielu projektu, kura galvenais mērķis ir noliesēt līdz man pašam pieņemamām ķermeņa aprisēm. Pirmā nedēļa ir cauri, tāpēc domāju, ka ir vērts uzrakstīt atskaites rakstu par to kas un kā notiek.

 

aaSākšu ar to, ka, tā kā man bija faktiski vairāk kā mēnesis bez treniņiem, tad pirmajā nedēļā galvenais uzdevums bija atgriezties pie normāla treniņu režīma, atkal sajust slodzes, saprast no kāda līmeņa būs jātrenējas. Secinājumi? Ir labāk nekā es domāju. Protams, ka ne par kādu TOP formu te nav jārunā (un tīri svaru un apjomu ziņā nebūs jārunā visa projekta garumā), taču tas “starta kapitāls” ir gana ok.

Ja mēs runājam par pašu treniņu sadalījumu mikrociklā, tad viss ir ļoti vienkārši un klasiski, proti, treniņi zālē notiek četras reizes nedēļā, pēc sistēmas – krūts/bicepss-mugura-pleci/tricepss-kājas. Protams, klāt nāk arī divi kardiotreniņi.

 

Ja mēs runājam par pašiem vingrojumiem, tad arī tajos nav nekādu jaunievedumu vai unikalitātes. Pamatā ir bāzes vingrinājumi – spiešana guļus, vilkme, spiešana stāvus, pietupieni un atsevišķi papildus vingrojumi (divi vai trīs).

 

Kardio treniņu apjomi, sakarā ar spēka treniņu parādīšanos, samazinājās, jo kopējais slodzes apjoms palielinājās, taču divi skriešanas gadījumi bija gan. Iespējams, ka kāds pamanīja, ka es minēju peldēšanu savā tviterī kā vienu no kardio treniņiem. Jā, tāda doma man bija, taču pie mūsu šīs vasaras nestabilajiem laikapstākļiem, nolēmu, ka, svas veselības labā, pelde nebūs ok.

 

Tagad par pašu galveno – uzturu. Tieši uzturs jau arī ir tas, kas ļaus iegūt to izskatu. Tomēr, lai arī viss ir forši un vajadzīgi, taču pirmajā nedēļā nekādu ierobežojumu uzturā nebija. Paskaidrošu kāpēc – kad organismam jau tāpat pietiek stresa no palielinātām fiziskām slodzēm, nogriezt tam nutrientus ir visai drosmīgs gājiens, kas var visādi atsaukties uz pašsajūtu.

Tas gan nenozīmē, ka es gāju uz zāli, skrēju un pārtiku tikai no čipsiem, burgeriem utml., nebūt nē, vienkārši es neskaitīju cik es apēdu, neskatījos ko es ēdu utt.

 

bbKādi ir plāni tālāk? Ja runājam par uzturu, tad, protams, jau no šīs nedēļas sākšu pievērsties šim jautājumam daudz nopietnāk, t.i., sakārtošu savu uztura plānu, pie kura arī pirmajā transformācijas posmā pieturēšos.

Treniņu ziņā pagaidām lielu pārmaiņu nebūs, jo šī ir pozīcija, kas mani pilnībā apmierina, turklāt, kopumā ņemot, es pieturos pie intuitīvā treniņa idejām, t.i., es pirms treniņa zinu, ko man ir jātrenē, taču es nezinu kā es to darīšu. Protams, bāzes vingrojumi tādā vai citādā formā ir vienmēr, taču nebū ne vienmēr tie tiek likti kā pirmie un tajos cenšos pacelt maksimālo svaru. Tieši tas pats attiecas uz piegājieniem un atkārtojumiem – tos es izvēlos pēc sajūtām. Kad varu vairāk, tad to arī daru, taču, ja konkrētā vingrojumā “neiet”, tad to es nemēģinu mocīt līdz pēdējam, bet nomainu uz citu.

 

Tā kā pati transformācija ir tikai tikko sākusies, tad tas, laikam, arī viss un ļoti daudz stāstāmā arī nav. Ja kādu interesē šis projekts vairāk, tad droši varat sekot man instagramā un tviterī.

Ir ko piebilst?